miércoles, 12 de diciembre de 2018


Dia 31 octubre 2018 dia hallowen, la nit castanyada  Mati a la feina , nau, treballar, de 9:30 a 13:30, feia el taller manipulats  , amb el monitor Jordi feina, etiquetar rotllos de color gris, a la bossa de plàstic, me ajudàvem la companya Miriam i Meri , a la tarda les 15:00, a baix a la sala espinin, a canviar-nos, maquillar-nos, i maquillaven la monitora la Desire , i la laura i Maria pintaven, la cara, les mans , jo anava de calavera me van pintar la cara els ulls de  color negre i roig, la Desire me va pintar les mans de color roig sang, els altres nois i noies anaven de pallasso zombis , radio activo, esquelet, dimoni, vampirs, acro, negre, i el monitor, Juan c,i Maria ,feien fotos, i la Maria , feien fotos, i 16:10 fer túnel de terror i baixaven, nois i noies , monitors, Jo i altres companys asustan dient nunca mires a atras , els monitors gravaven vídeo feien fotos a nosaltres . I 16:30 , fer castanyada junts, menjar panellets, fer fotos, xerrar riure, molt divertit la tarda ,i a la nit, sopar, a Domino, amb els amics , menjar pizza , i al Domino havien muntat aranyes, nit hallowen, la meva  pizza , era de pernil dolç, formatge i el meu novio va menjar de Bacon i formatge , i beure coca cola i jo llimonada i fer fotos, i acabar de sopar passejar amb amigues, casa, jo posar calavera mascara i cap a casa , molt be m’heu vaig passar molt be .


No hay comentarios:

Publicar un comentario

MAMMA MIA Son dos películas que son de una chica joven que se casa y pues le aparecen sus   tres posibles padres desaparecidos   y int...