miércoles, 30 de enero de 2019

El passat dia 13 de gener de 2019, vaig anar al habitatge dels meus tiets, al barri de la bordeta a fer una visita. Quan vam anar a passejar a la gosseta dels meus tiets, vam veure un Seat Ibizade l'any 2011, color blau fosc , el retrovisor dret amb la carcassa trencada, tot el lateral dret ratllat i les finestres de davant obertes, ens vam atansar a veure l'interior i al seient del copilot hi havia un punyal uns 20cm aproximadament i llavore'ns vam decidir trucar al telèfon (092) el que correspon a la Guàrdia URBANA de Lleida, tot seguit quan va finalitzar la trucada van sortir uns nois d'uns 25-30 anys dels quals tres d'ells feien aproximadament 1,80cm d'alçada i un feia 1,90/2,10cm d'alçada y una complexió molt voluminosa. Els nois de semblança gitana, es van dirigir al vehicle y van començar a colpejar al vehicle mentre el noi de complexió voluminosa comentava als seus companys: Cuando venga la guardia urbana me la ............. Als poc minuts va aparèixer la unitat DRAC de la guàrdia urbana de Lleida, però els nois ja havien marxat amb el vehicle, però mentre donava la descripció del vehicle em diu un agent (com aquell vehicle d'allí?), el qual passava pel carrer de darrere i jo els hi vaig contestar (si, és aquell vehicle!), llavors van sortir darrere del vehicle i uns metres després li donen l'atur i van registrar el vehicle . De moment desconec el que va succeir després.

Raul

No hay comentarios:

Publicar un comentario

MAMMA MIA Son dos películas que son de una chica joven que se casa y pues le aparecen sus   tres posibles padres desaparecidos   y int...