miércoles, 24 de octubre de 2018

Dissabte 13 octubre 2018 , era casa dels meus pares . I vam esmorzar junts xocolate desfet amb coca dolça de la botiga préssecs molt bona , i va venir la meva tieta Glòria a dinar a casa meva i vam dinar caragols, carn . I a la tarde vaig baixar a Lleida a celebrar el cumple de la gemma i sarales meves amigues , estaven convidats jo Juanito i Meri Altisent, vam quedar 17:30 a Indibil i Mandoni i a passejar ,i mirar botigues la botiga FESTA a mirar mascares disfresses de hallowen , i xerrar passejar vàrem veure a l'Amalia edurne i gossa PEPA I a passejar amb la Amalia i gossa PEPA , I acompanyar a la Edurne a passarel·la de cappont que se n'anava a pis cappont i jo Amàlia cap al banc on estava Manuel g Gema sara turmo ',i MERI A i acomiadar Amàlia i MANUEL G. i nosaltres Jo JUANITO GEMA  SARA I Meri a cap restaurant a Tope a sopar i celebrar el cumple Gema Florensa i Sara turmo , i a sopar jo vaig demanar psicologia era bocata gran de llorganissa bacon ou dur molt bo i la meitat del bocata m'ho vaig embolicar amb albal menjara per esmorzar a la nau i vaig demanar de beure aquarius llimo, i fer fotos xerrar , ens ho vam passar molt  .
Joanna Mateu

No hay comentarios:

Publicar un comentario

MAMMA MIA Son dos películas que son de una chica joven que se casa y pues le aparecen sus   tres posibles padres desaparecidos   y int...