miércoles, 17 de octubre de 2018

Dissabte dia 6 octubre de 2018
Al matí vaig anar Andorra amb els meus pares, amb cotxe, a la Seu Urgell a veure el meu nóvio i amics , a veure partit de bàsquet que jugava el meu nòvio i amics. I abans d'anar Seu Urgell , vam parar a un poble a Ponts a esmorzar per riu Llobregos , i entrar al poble Ponts a comprar a una pastisseria coca dolça , i menjar-la estava molt bona la coca dolça. I cap a la Seu Urgell a veure el meu nòvio i amics, que juguen un partit de Bàsquet, i van guanyar el partit de bàsquet contra equip contrari, i acabar el partit de bàsquet , a passejar i veure paradetes i hi havia tendes que venien joies , copes de BARÇA , vam fer fotos a les copes de BARÇA , I dibuixar una xapa i amb la màquina va gravar la xapa i me la vaig quedar, i acomiadar dels amics i el meu nòvio , i jo amb els meus pares a passejar i veure mercat ambulant i havia menjar roba fer fotos, i al cotxe. I amb cotxe des de fora vam veure el PARC Olympic, i a dinar Andorra , vam passar a un centre comercial a dinar de Restaurant , jo vaig menjar nuguets amb patates fregides , i pastís de xoco, molt bo, el dinar, i acabar de dinar va anar centre comercial comprar xoco, i vam veure estàtua era Dinosaure que crugia, era de mentida, feia fotos, i vídeo, i cap casa, mho vaig passar molt bé.

Joanna Mateu

No hay comentarios:

Publicar un comentario

MAMMA MIA Son dos películas que son de una chica joven que se casa y pues le aparecen sus   tres posibles padres desaparecidos   y int...