miércoles, 19 de septiembre de 2018


Hola sóc la Natàlia explicaré  les meves vacasses d'estiu . Haig estat al càmping playa y festa, vaig fer una volta de càmping  fins a  Cambrils fins el far amb el d'animació , i també he anat a la piscina de càmping playa y festa. He estat del 2 d'agost fins 8 d'agost i havia de tornar 9 d'agost. I estat amb el meu germà Àlex moreno, el  pare i el meu nebot es diu Jan moreno el fill i la mare es diu Carol González , el meu cosí Adrián Betrian Lara i la filla es diu Vega que és la meva cosina i la mare que es diu Desire, i els amics del meu cosí el pare es diu Dani i el fill es diu Daniel.
Natalia moreno 12/09/2018

No hay comentarios:

Publicar un comentario

MAMMA MIA Son dos películas que son de una chica joven que se casa y pues le aparecen sus   tres posibles padres desaparecidos   y int...