miércoles, 20 de febrero de 2019


Dimarts 15 gener 2019 . al mati, vaig esmorzar , fer llit , i agafar el bus 9 polígon, i cap nau, treballar, a les 9:00 , al meu grup amb la monitora , xerrar , passar la llista al ordenador, i 9:30 ,vaig fer taller, cuina amb el monitor Fran, anar a la seva sala i altres companys , xerra monitor Fran,  dir lo que farem, escudella , solomillo  i Panatone , diu qui ,  toca cuinar,   i tasques, i a comprar a Mercadona, a Par dinyes,  amb monitor i companys i comprar ingredients, pasta cigrons ,mongeta , pastanaga , farina, i nau , a canviar-nos , a les 10:30 , vam esmorzar, i 10:45 ,  que fan cuina a sala cuina amb monitor Fran ,jo  i companys, i  el monitor Fran , diu lo tallar ingredients, i los que cuinen als  fogons , i jo companys tallar ceba all , pelar pastanaga, tallar i a  escórrer cigrons amb aigua , los cuinen , fregien solomillo, amb salsa , i fer escudella amb cigrons , pastanaga , i fregir la carn solomillo , amb salsa pebre , verda, i fer postre  Panatone amb fruites , i posar forn , seca vasos, fran i jon pol buscar plats, xerrar carnaval jo me disfrazo de vaquera, el carnaval es 2 de Març, i 12:00 tablet, ajudar a Miriam l , a fogons fregir la carn, fotos amb el menjar, nejetar bandejes, Fran treia Panatone , i posar al plat , fotos, netejar ollles bandejes, i xerrar a la 13:00 a buscar carro al menjador, i cuina posar menjar al plat i carro , i menjador i 13:30 dinar escudella i solomillo i panatoene amb fruita molt bo tarde 17:00 a 18:00 amb Desire  a Pardinyes a entrenar basquet amb clara entrenadora de Cb Lleida, fer jocs i partits de basquet i 19:00 a multi esports amb Carla jordi  can , pavelló de universitat Lleida,  jocs , jugar futbol i 20:00 cap casa pis



Joanna Mateu

No hay comentarios:

Publicar un comentario

MAMMA MIA Son dos películas que son de una chica joven que se casa y pues le aparecen sus   tres posibles padres desaparecidos   y int...