miércoles, 6 de febrero de 2019

El passat dia 19 de gener vaig sortir de festa amb uns amics i quan vam sortir del bar Trivial que està ubicat al carrer panera, vam sentir crits d'auxili d'una noia, i en donar-nos la volta vam veure un noi encaputxat i la noia corrents, tot seguit vam començar a córrer darrere del noi i la noia. Quan vaig a l'alçada de la noia li vaig preguntar que hi havia succeït i em va dir que el noi que estava seguint li havia robat el mòbil de la butxaca i havia començat a córrer. Quan vam arribar a la plaça de pau casals vam veure que es ficava al carrer Torres de Sanui, a la rotonda que hi ha al final vam empaitar un noi que resultava que no era el sospitós, ràpidament la noia em confirma que al carrer de bisbe Ruano està el sospitós del robatori caminant i mirant molt cap enrere, torno a perseguir-lo fins que es desvia al carrer ciutat de fraga, on s'incorpora al portal 16 del mateix carrer i és quan queda acorralat a la seva pròpia casa, i és quan començo a trucar a guardià Urbana de Lleida i als pocs minuts van arribar els agents que van ser els que van entrar al domicili i pocs minuts després portaven al noi de 15 anys i nacionalitat marroquí detingut.

Raul

No hay comentarios:

Publicar un comentario

MAMMA MIA Son dos películas que son de una chica joven que se casa y pues le aparecen sus   tres posibles padres desaparecidos   y int...