miércoles, 13 de febrero de 2019


Dimarts dia 8 de gener 2019 , mati esmorzar fer llit vestir-me i bus 9 polígon, i nau , veure tots i Fran fa cuina deia guardes  dinar , perquè anava a patinar sobre gel ,   9:00 amb Desire m xerrar i llista i 9:30 a baix a esmorzar , i a les 10:00 marxàvem a patinar sobre gel amb monitors i companys a plaça sant Joan , a les 11:00 a ,12:00 començar a patinar sobre línia amb companys i monitors fèiem fotos ens ho vam passar molt be vull tornar any que ve. Divendres  11 de gener 2019 , mati  , esmorzar fer llit vestir-me , i nau, mati a les 9:30 a fer taller fusteria amb Juan Combes , polir  armaris , i 10:30 esmorzar , 10:45 taller imatge perruqueria , les companyes me vam fer pentinat al cabell  trena, i fer fotos, i tarda vam fer taller forn coca recapte ,  de  14:30 a 17.30 amb monitor Fran , al migdia el monitor Fran va fornejar , pebrot roig i escalivada , i nosaltres companys fica ben a la massa pebrot roig i escalivada i ceba i fornejar, 16:00 descans i 16:15 taller forn amb monitor Fran , i companys , i menjar coca de recapte estava molt bona fèiem fotos xerrar abraçar, va venir la Montse a veure’ns i 17:15 amb el meu grup celebrar el meu aniversari vaig convidar a meu aniversari meu noví i amic , vam menjar bombons coca beure coca cola , i riure i cap a casa . 



JOANNA

No hay comentarios:

Publicar un comentario

MAMMA MIA Son dos películas que son de una chica joven que se casa y pues le aparecen sus   tres posibles padres desaparecidos   y int...