miércoles, 6 de febrero de 2019


Les meves Vacances de nadal
Dia 22 desembre tarda vam anar amb uns grup amics a sopar casa de una amiga i vam fer l’amiga invisible me va tocar amiga una colònia i crema llavis de color roig , i  sopar pizza patates olives i beguda aquaris llimo i xerrar fotos . Ens ho vam passar molt be casa de la amiga . diumenge 23 desembre va ser complí de meu pare havia meus germans i meu noví. Vam celebrar el seu aniversari,  fa 66 anys i vam dinar junts , vam dinar bo sopa i  carn vedella i pastis tronc de xoco i nata i donar regals ,li vam regalar quests, de caminar, i un llibre de lectura li va agradar molt ,fotos , i tarda amb meva  germana neboda i el meu noví al cine Alpicat a veure Pupins ´´, Mary Poppins es una mainadera casi perfecta peli ¨regresso de Mary con unes extraordinàries habilitades para convertir una tasca rutinària en una aventura inoblidable y fantàstica. Dilluns 24 de desembre tarda vaig anar Almacelles que la meva mare anava a cuidar a la meva padrina i  la mare de la meva mare  jo aprofitava a visitar una cosina de la meva mare , a la nit nadal , va venir a sopar la mare de meu pare la meva padrina , vam menjar sopar galet i pavó i torrons, i cagar tió amb el meu germà mitja i dos nebodes una de la meva germana i altra la nena de meu germà , i tió va tocar un llibre de lectura , regals nadal me va tocar unes botes negres de vestir. I fer fotos ,  Molt maques. Dilluns 25 dia nadal vam anar a dinar a la família de meu pare i residencia de Bellpuig de la meva tieta va venir el meu noví cosins , vam dinar sopa galet carn i pastis xoco i xerrar fotos  i el meu noví regala de nadal motxilla verda caixa de  bombons i càmera de aigua, i tarda, amb amics a bar. Dimecres 26 san silvestre , dinar Almacelles a la família de la meva mare, cosins germans tiets, padrina dinar sopa galet carn torrons pinya. Dijous  27 dinar Word amb pisos vaig dinar enciam empanat illes,  croquetes fotos, tarda dentista arreglar dent. Divendres Dia 28 desembre, al mati vam anar pis gardeny fer taller torrons no perquè faltava material, vam fer pastes de nadal figuretes triangle rodones i fer  fotos i a la  tarda les vam provar a pis roma i esta ben bones , i a la tarda vam anar auditori enric Granados , a veure una obra de teatre pastorets, anava dimonis àngels, pessebre ,nen jesús Josep maria pastors , molt xulla la obra , bonica. Dissabte 29 desembre , tarda vaig anar pis Vallverdú, a veure una peli DVD , crepuscles amb grup de gent de pisos. Diumenge 30 desembre 2018 , tarda, va sortir el sol al meu poble vam sortir caminar amb meus pares per camins de meu poble Alpicat, i casa fer jocs cartes. Dilluns 31 desembre 2018 , complet monitor Fran , tarda vaig baixar a Lleida a fer cap any pis roma i gent pisos , vam fer sopar decorar pis de cap any, maquillar-nos, vestir-nos, i sopar creps de Bacon pinya i fer campanades menjar raïm i sortir una  estona  al bar prendre beure , i festa , dormir 3 de la matinada. Dimarts   Dia 1 de gener 2019 , jo i la meva parella vam anar meus pares i meva padrina a poble de meus tiets , a veure les meves cosines de Anglaterra que les bec gaire  . vam potables a l’ajuntament a veure patges portar cartes als reixos . Dimecres 2  gener al mati vam anar pis fer taller globus pintàvem continents , pintar globus la bola tota blava , divendres acabarem de posar bola els continents. Dijous casa descansar. Divendres 4 de gener mati vaig anar al pis Josep Eritja , acabar fer globus posar continents de tot mon  fotos , tarda Barcelona a arreglar aparatós meus , i menjar pastisseria xocolate desfet a bar perxol, dissabte 5 gener va ser el meu aniversari meu vam venir  les meves germanes i la meva padrina i meu noví  a dinar  casa de meus pares , vam menjar pica pica enciam i raviolis amb formatge carn i espinacs segon conill , postres pastis de xocolate menjarem Almacelles a menjar pastis de xoco,  i regals de meu aniversari , me van regalar colors florescents , estoig de crema mans i gel dutxa , i altre estoig de maquillatge , un calendari 2019 tema dolços, llibre, pastes de xoco,  i postres, vam anar Almacelles , a casa meva padrina neus i tieta  ,tiet , cursí , I la meva tieta gloria , i bufar les veles , de pastis de xoco i menjar estava molt bo , i regal aniversari vam regalar raspall de cabell especial , i goma dorada de cabell, i tarda, a Lleida , a veure la cavalcada  de reis   , a mb meu noví i amics , i després cavalcada, vam anar a bar tope a celebrar meu aniversari , vaig convidar un beure i berenar. I dormir casa meus pares, m’ho vaig passar molt be. Diumenge 6 de gener dia reis vaig anar a dinar al meu pis roma vam menjar sopa peix galet i tortes cranc , tarda vaig quedar amb amics al bar prendre beure al biscoto  , a abans de sopar vam fer los pis roma amiga invisible me va tocar company me va regalar guants colors roigs vam fer fotos , riure i sopar i dormir.

Joanna Mateu

No hay comentarios:

Publicar un comentario

MAMMA MIA Son dos películas que son de una chica joven que se casa y pues le aparecen sus   tres posibles padres desaparecidos   y int...